Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg lėktuvėlio projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg lėktuvėlio projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Albertas
An Grd 07 2010, 09:11
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004

Va sitoks butu kaip tik,idomu koks ju resursas,dar teko nemazai skaityti rusu forume,kad didele vibracija?
Į viršų
justas
An Grd 07 2010, 01:49
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Tai jus man paaishkinkit jei sitas lektuvas niekuo nesiskiria nuo muses pvz is kur tas jo lengvumas arba muses sunkumas?
Į viršų
Vygis
An Grd 07 2010, 02:26
Motorizuoti parasparniai
Užsiregistravęs dalyvis #138
Prisijungta: Št Bir 14 2008, 12:59
Pranešimų: 92
Albertas rašė ...


Va sitoks butu kaip tik,idomu koks ju resursas,dar teko nemazai skaityti rusu forume,kad didele vibracija?

Veikia puikiai kolega tokiu skraido motorizuotu parasparniu, vibracija nedidele nes ant nugaros kabinamas, su detalemis taip pat jokios problemos. As skraidau su Simonini mini 2 plus taip esu patenkintas praskraidziau jau apie 250 h


[ Redaguota An Grd 07 2010, 02:27 ]
Į viršų
NNN
An Grd 07 2010, 02:39
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Apie Simonini teko girdėt visokių negerų dalykų ...
Į viršų
Albertas
An Grd 07 2010, 05:20
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
justas rašė ...

Tai jus man paaishkinkit jei sitas lektuvas niekuo nesiskiria nuo muses pvz is kur tas jo lengvumas arba muses sunkumas?

Nelabai supratau apie kokia muse kalbama,jei tai RK muse, ten padarytas gana komfortiskas vienvietis ULO,kurio pilnas skridimo svoris yra iki 300kg[netgi manau galima ir daugiau].Jo tuscio svoris ,jei neklystu yra iki 170kg.Mano 'Volungele'AP1 taip pat yra vienvietis UlO,jo tuscio svoris apie 150kg,max skridimo svoris irgi 300kg[galima ir daugiau, bet riboja saugus sparnu atsparumas]
Cia gi kalbame apie lektuvo tipa,kuris tuscias gali sverti ne daugiau 115kg[vokieciuose 120kg],jo tuscio ikrova vienam kvm negali virsyti 10kg.Anglijoje dar yra papildoma salyga,kad skridimo svoris negali virsyti 25kg/kvm.Jei si salyga neislaikoma,minimalus skridimo greitis turi buti ne didesnis nei 45km/val.Todel norint sukurti tokios klases orlaivi labai svarbu skaiciuoti kiekviena svorio grama,aisku, max panaudojant turimus ir Lietuvoje dar esamus slandytuvu 'Zyle','Strazdas'sparnus bei uodegines plokstumas,jie savo svoriu dar tinkami siam reikalui,Aisku,sparnai galetu buti ir lengvesni,bet nezinau ar kam pavyks tokius pagamint,variklio svorio limitas gana neblogas,bet panaudojus bent 10kg lengvesni varikli,tas 10kg praverstu uzdaros kabinos padarymui
Į viršų
Reno
An Grd 07 2010, 05:25
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Paramotorinius SIMONINI vertinu, kaip detalių rinkinį iš kurio galima pasidaryti variklį (JPX pagamintas žymiai kultūringiau). Bet, jeigu SIMONINI patekėsite Benui, jis iš jo gali padaryti visai patikimą motorą (tai, žinoma, mano nuomonė).
Naivu tikėtis, kad Mini 2 EVO nevibruoja, bet šis variantas labiau vykęs, nei Mini 3.
Su Mini 2 EVO 2009 m. Pasaugio PPG čempionate Čekijoje tandemų klasėje mūsiškiai tapo vicečempionais. Problemų su varkliu buvo, ypač su rezonatoriumi, bet šią problemą gamintojas jau išsprendė (įdėjo papildomą "obuolį"). El.starterio tvirtinimas nulūžo (kaip ir visiems paramotoriniams SIMONINI jis pagamintas nekokybiškai), tad varžybų metu variklį tekdavo vesti ranka, už propelerio. Reikia būti labai atsargiems paveržiant cilindro galvutę - "špilkos" trumpos, nes įsuktos ne į karterį, o į cilindro korpusą, tad be dinamometrinio rakto jų geriau neliesti.
Paramotoriniai SIMONINI labai jautrūs liesesniam kuro mišiniui - greitai pradega stūmoklis.
Skrendant PPG tandemu Mini 2 EVO vidutiniškai "valgydavo" apie 6 ltr./val


[ Redaguota An Grd 07 2010, 05:33 ]
Į viršų
bence
An Grd 07 2010, 11:17
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Jei trumpai apibendrinti simoninius tai kuo galingesnis tuo trapesnis
Į viršų
Tinklalapis
AHTAHAC
Pn Grd 10 2010, 12:58
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 692
Albertas, gal galit priekines dalies fermos kokią foto iš šono įdėti? O tai ant eskizo neaišku ...
Į viršų
Albertas
Pn Grd 10 2010, 04:14
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Pabandysiu papiest erdvini vaizda ir surasysiu vamzdeliu storius bei ilgius,bet tam reikia laiko,gal vakare atrasiu
Į viršų
Andriusis
Sk Grd 12 2010, 10:14
Užsiregistravęs dalyvis #198
Prisijungta: Pn Rgp 22 2008, 09:18
Pranešimų: 97
Tu geriau padaryk foto savo vamzdeliu fermos .Ir negadink sau nervu su trabiu vichriu manau tau tiks rotax 447 .pas anglus 447 gali paimt uz 500 svareliu cia tik mano nuomone as suprantu kad tu darai is to ka turi nuo senu laiku ,ir prarandi svori ant sparnu vamzdziu varijantas butu lengvesnis
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0662sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,929kb