Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Lietuviskas plastikinis MKO |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | Aš nesu įgaliotas kalbėti apie šio lėktuvo kainą,jį dar reikia sutverti iki galo,susiskaičiuoti visas įdėtas medžiagas,darbo sanaudas,sugaištą laiką ir t.t.,tada bus galima ką nors kalbėti. Bet drystu teigti,kad gerokai pigesnis nei panašūs užsienietiški... | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Sprendziant is nuotraukos,netilps ir rotax 912,o automobiliniam tai dar duagiau vietos reikia. | ||
Į viršų | | ||
sl |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #31 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40Pranešimų: 66 | Koks sparno profilis imtas už pagrindą ir kokia "zalizo"styga? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | Jei neklystu GAW1 o centroplano styga 1.1-1.2m. Jei Rotax 912 platesnis nei VW-2l tada taip,netilps bet manau tikrai siauresnis,o cia daryta VW | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Visiskai teisingai - dar pries tris ar keturis metus pardaviau p.Kalvaiciui savo VW 2 litru oru ausinama varikli , kuri , kaip jis sake montuos i savo ULO | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | VW -sunkus ,mazai galios,negali isnaudot visos galios nes per dideles apsukos,mazinti apsukas vel papildomas svoris.Is bedos naudoti galima,bet tikrai ne optimalu,todel ir padave Vytis,kad nera rentabilus del savo didelio svorio. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Audrius rašė ... VW -sunkus ,mazai galios,negali isnaudot visos galios nes per dideles apsukos,mazinti apsukas vel papildomas svoris.Is bedos naudoti galima,bet tikrai ne optimalu,todel ir padave Vytis,kad nera rentabilus del savo didelio svorio. Be reikalo taip nuvertini. Aviacijai žinoma toks daiktas netinka, tačiau gerai išplovus tepalus (ekologija) išeina nuostabus inkaras-sunkus ir daug atsikišimų | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Rolandas rašė ... Audrius rašė ... VW -sunkus ,mazai galios,negali isnaudot visos galios nes per dideles apsukos,mazinti apsukas vel papildomas svoris.Is bedos naudoti galima,bet tikrai ne optimalu,todel ir padave Vytis,kad nera rentabilus del savo didelio svorio. Be reikalo taip nuvertini. Aviacijai žinoma toks daiktas netinka, tačiau gerai išplovus tepalus (ekologija) išeina nuostabus inkaras-sunkus ir daug atsikišimų Tas tai jo,neivertinau,bet bandziau pateikti kritika del kurios motoras nelabai tinkamas,na bet geras pliusas turintis inkaro savybiu tai jau pliusas. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Kai skraidyklei , tikrai buvo sunkus ir silpnokas , nors po kai kuriu reguliavimu ir perdarymu vis delto islupdavau 2 - 2,5 m kilimo , plius problemos budavo su ausinimu , karstesne diena kaisdavo , netgi dariau papildomas ausis tokias , kad labiau ant cilindru pustu ora , bet padejo kaip lavonui klizma . Gal lektuvelyje ir nebutu ausinimo problemu , kadangi stovetu priekyje , nezinau . | ||
Į viršų | | ||
Svaika |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #5 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:56Vieta: Alytus Pranešimų: 24 | Automobiliniai perdaryti VW varikliai gal ir sunkoki pagal ju trauka,bet kuro ekonomija tikrai gera.Bet gaminti aviacijai galvoju tikrai turi uztektinai traukos,ir visai padoria kaina. http://www.aeroconversions.com/products/aerovee/index.html | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System