Mano Sparnai: Diskusijos / Neaviaciniai reikalai / Dyzelinis automobilis žiemą


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Neaviaciniai reikalai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dyzelinis automobilis žiemą
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Kt Sau 24 2013, 04:56
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
600 w- ryskiai mazas galingumas. Autonominiai sildytuvai (a la webasto) buna 3-4 KW galios. tuomet pakanka apie 30 min sildymo.

O Renato variantas su buitiniu sildytuvu- labai geras is paprastu sprendimu.
Į viršų
Laimontas
Kt Sau 24 2013, 04:59
Užsiregistravęs dalyvis #457
Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46
Vieta: Šiauliai
Pranešimų: 85
o jeigu norisi visisko komforto ziemos rytais tai tam yra autonominiai peciukai,arba liaudiskai webasto.Nesunkiai galima isimontuoti paciam i bet kuria masina,manau,ir autolauzynuose galima nupirkt nebrangiai.Sildo ausinimo sistema,degina dyzeli,kur dyzelio degina labai mazai,galima uzstatyti laikmati.
Į viršų
Laimontas
Kt Sau 24 2013, 05:02
Užsiregistravęs dalyvis #457
Prisijungta: Tr Rgp 26 2009, 08:46
Vieta: Šiauliai
Pranešimų: 85
4kw webasto jau didele furos kabina apsildo,lengvosioms uztenka ir mazesniu
Į viršų
vytautas 42
Kt Sau 24 2013, 05:52
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Fūros kabiną šildo " sausas" pečiukas t.y. tas , kuris pučia karštą orą , o kad šildytų variklį yra " šlapias " pečiukas , kuris šildo aušinimo sistemos antifrizą . Užtenka 15 min. pakūrent tokį pečiuką ar webasto , kaip kam maloniau skamba , ir variklio temperatūra pakyla iki 40 - 50 laipsnių . To visai pakanka varikliui užkurt esant šaltam orui . Tokie šildytuvai naudoja visai nedaug dyzelinio kuro - instrukcijoje rašo 0,4 - 0,6 litro valandai priklausomai nuo elektrinio pūtiko apsukų . Čia apie kuro sąnaudas fūrinių 24 V šildytuvų , o lengvų tai turėtų dar mažiau ( gal ) degint . O šiaip tai nera gamintojo numatyta ir nereikia burt - tvarkingas variklis ir akumuliatorius su žvakėmis plius geri sintetiniai tepalai ir jokių problemų neturi kilt dėl užkūrimo .
Į viršų
Algimantas
Kt Sau 24 2013, 07:31
Svečias
Uzsivest tai uzsiveda Audi 100TDi,bet kad neina pakelt variklio temperaturos iki darbines...Kur problema,termostatas patikrintas,keistas-apatine slanga salta,termo mova net specialiai sustabdyta.Radiatoriaus priekyje kartonas uzstatytas-temperatura 50...Taip neturetu buti,gal kas ka zino?
Į viršų
PovilasK
Kt Sau 24 2013, 08:04
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739

Algimantas rašė ...

Uzsivest tai uzsiveda Audi 100TDi,bet kad neina pakelt variklio temperaturos iki darbines...Kur problema,termostatas patikrintas,keistas-apatine slanga salta,termo mova net specialiai sustabdyta.Radiatoriaus priekyje kartonas uzstatytas-temperatura 50...Taip neturetu buti,gal kas ka zino?

Kolega tris termostatus pasikeitė, kol problemą išsprendė.
Merkt į bliūdą, virint vandenį, ir žiūrėt su termometru kada atsidaro.
Į viršų
Tinklalapis
vytautas 42
Kt Sau 24 2013, 09:27
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
Ne kada atsidaro , o kada PRADEDA atsidaryti . O šiaip tai iš savo karčios patirties žinau , kad geriausi tik WAHLER firmos termostatai , na atitinkamai jie ir brangiausi . Kaip pvz. savo pežui keičiau kažkoks ale originalas prancūziškas kainavo 45 lt , tai wahleris kainavo 75 lt . Bet užtat veikia kaip turi veikt

[ Redaguota Kt Sau 24 2013, 09:30 ]
Į viršų
Reno
Kt Sau 24 2013, 10:27
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Algimantas rašė ...

Uzsivest tai uzsiveda Audi 100TDi,bet kad neina pakelt variklio temperaturos iki darbines...Kur problema,termostatas patikrintas,keistas-apatine slanga salta,termo mova net specialiai sustabdyta.Radiatoriaus priekyje kartonas uzstatytas-temperatura 50...Taip neturetu buti,gal kas ka zino?

Panašią problemą dar "praeito amžiaus" pabaigoje (1995) turėjau su savo Opel Rekord 2,2. Ko tik nedariau: termostatus keičiau, radiatorių kartonu pridengdavau, rezultatas nesikeitė - variklis niekaip neprikaisdavo iki darbinės temperatūros. Be to, prastai veikė salono šildymas ir buvau įsitikinęs, kad priežastis - nepakankamai sušylantis variklis. Išardęs pečiuką radau visiškai užsikišusį jo radiatorių. Pakeičiau kitu ir stebuklas - ir variklio darbinė temperatūra tapo normali, ir salono šildymas "atsigavo". Dar kartą panagrinėjęs savojo Opel'io šildymo sistemą supratau buvusio gedimo priežastį. Normaliai veikiančioje sistemoje aušinimo skystis cirkuliuoja dviem lankas - per variklio ir per pečiuko radiatorius. Pastarajam užsikimšus absoliučiai visas aušinimo skystis buvo nukreipiamas per variklio radiatoriu ir per daug ataušinamas. Nežinau, kaip padaryta Audi variklio aušinimo sistema, bet jeigu salonas šildomas prastai, gali būti, Algimantai, kad priežastis bus tokia pati, kaip mano jau seniai surūdijusiam Opel'iui.

[ Redaguota Kt Sau 24 2013, 10:31 ]
Į viršų
Algimantas
Pn Sau 25 2013, 08:32
Svečias
Kad termostato klausimas visiskai atkristu,as visiskai uzspaudziau apatine slanga-niekas nepasikeite.Virsutine radiatoriaus slanga kaista kartu su varikliu,ar gali buti kad sildymo peciuko radiatorius uzsikises ir siluma atiduodama i masinos radiatoriu per virsutine slanga.Manau neturetu taip buti,nes nera cirkuliacijos rato
Į viršų
Marius
Pn Sau 25 2013, 09:24
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Čia visokių šposų būna, pas tėvą kažkada buvo Ford Transit 1986m. dyzelis, tai ten ventiliatorių sukdavo dirželis, variklis irgi niekaip nekaisdavo, ko tik nedarė ir termostatus keitė, uždenginėjo radiatorių visiškai ir net ventiliatorių buvo atjungęs variklis nesušildavo daugiau kaip 60 laipsnių. Kur buvo priežastis taip ir nerado.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0990sek,0.0095iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,907kb