Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Eksperimentinių orlaivių priežiūra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | del sertifikuotu daliu: cia yra simto vieno vertimo is anglisku taisykliu klaida.Tureta galvoje, kad standartines dalys kaip kad visokie AN fittingai, kaisciai ,cam lockai, varztai ir t.t. gali but naudojami, neminusuojant to 51 procento is savos gamybos.Kazkurioj amerikonu knygoj yra tai pabreziama.Gal net Tony Bingelio.Mums tai neaktualu. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Ši dalis niekada nebuvo tobula. Mes nurašėme seną. Geriau užsimerk ir praeik pro šalį Kam tuomet išvis kažką keisti? Kas blogo? Turima galvoje neskirtas komercijai. Irgi iš seno. Neblogumo esmė, bet teisės aktuose keistai tokia formuluotė atrodo. Nužudyk biurokratą savyje. Kam tau blankai? Na biurokrato manyje senai nėra, tiesiog mėgstu aiškumą. Jeigu pvz pradedi konstruoti ir tave kažkas dėl kažko kontroliuos vėliau reikalaus įregistruojant orlaivį, aš noriu iškarto žinoti ko. Nes pvz. konstruodamas MS daug ką pirkau internetu, išrašus pirkimo iš parduotuvių, kur matosi ką pirkai. Tačiau kaip supratau reikia išrašų iš banko sąskaitos. Tu pabandyk dabar juos atsekti. Taip pat liečia ir kitus dokumentus, jei jau tai dokumentas, tai turi būti aišku kur ką rašyti o ko visai nereik, o ne "man atrodo". Pvz. klijai, lynai, virintos konstrukcijos iš neaiškaus metalo. Iš kitos pusės-gal ir nereikia šio punkto. man užkliuvo formuluotėje žodis "tinkamumą". Geriau braukti tokią dalį. Bet kokie svarbūs mazgai, kurių pagaminimo kokybės negalėsi pamatyti baigtame orlaivyje. Pvz lonžeronas prieš suklijavimą. Sparnas, vairai prieš dengimą drobe. Raštiškai gali ir laisva forma ant balto lapo. Kai norėsi registruoti, galėsi parodyt tą lapą su tikrintojo išvada. Jei nori rimčiau-vedi gamybos žurnalą. Ką tai reiškia jei nori rimčiau? o gal aš nenoriu rimčiau, bet po to pradės reikalauti "rimčiau", apie tai jau rašiau aukščiau. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Bandome sukurti dokumentą, kuris užtikrintų didžiausią orlaivio saugumą su mažiausiu popierizmu. Pvz anksčiau buvo reikalavimas prieš pradedant konstruoti pateikti paraišką CAA. Ar kas nors pateikė? Buvo reikalavimas parašyti labai gražų ir sudėtingą eksploatacijos ir skrydžių vadovą. Rašydavom, tik niekada po to neatsiversdavom. Buvo labai sudėtinga kasmetinio prašymo forma. Ar ir toliau tokios reikia? Tikslas ateityje-pratęsiant TSP galiojimą svetima akis (inspektorius) atidžiai apžiūri orlaivį. Priverčia pašalinti grubius defektus, duoda rekomendacijas. Pasirašo. Patirtis rodo, kad savų akių dažnai nepakanka. Net žemesnės kvalifikacijos svetima akis visada naudinga. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Marius rašė ... Nužudyk biurokratą savyje. Kam tau blankai? Nes pvz. konstruodamas MS daug ką pirkau internetu, išrašus pirkimo iš parduotuvių, kur matosi ką pirkai. Tačiau kaip supratau reikia išrašų iš banko sąskaitos. Tu pabandyk dabar juos atsekti. Nereikia jokių išrašų. Kažkas sugalvojo, kad statant namą - turi pateikti čekius. Kadangi lėktuvas - "nekilnojamas turtas" - davai pateik ir čia. Nesąmonė. Realiai - namą statant reikia: Dokumentų rinkimas - iš žmogaus, prieš ~mėnesį pridavusio: 1) žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos (jau turėjau po namo dalinio pridavimo); 2) požeminių inžinerinių tinklų kontrolinė geodezinė nuotrauka; 3) statinio kadastro duomenų byla, kurioje nurodomas namo 100 procentinis baigtumas. Pas mane buvo viskas padaryta, bet girdėjau "pletkes', kad užtenka nutinkuotų sienų, betoninių grindų; 4) techninis ir darbo projektai. Nors jau buvo įkelti į infostatybą anksčiau, reikėjo įkelti dar kartą. 5) pastato energinio naudingumo sertifikatas; 6) vandens gręžinio pasas su vandens tyrimu; 7) stačiausi ūkio būdu, tai statybų draudimo polisas su apmokėjimo patvirtinimu; 8 ) pažyma apie atitiktį projektui. Pildai pats. (šablonas yra čia ), 9) Apmokėjimas už deklaracijos patvirtinimą, 20 eurų. Panaudojam "nekilnojamo turto registravimo principus", ir pateikiam su statomu lėktuvu: 1) Lėktuvo nuotraukas 2) Apsieisim (arba galima pridėti svarbiausių mazgų kontrolines nuotraukas) 3) Kadastro byla bus "orlaivio manualas". 4) Pateikiam projektą ar svarbiausių mazgų skaičiavimą. 5) Apsieisim 6) Apsieisim 7) Apsieisim 8 ) Pažymą apie atitiktį projektui (čia bus patikrinimas prieš pridavimą) 9) Mokestį LTSA (ar TKA?) Nešam registruot. [ Redaguota Št Lap 02 2019, 06:21 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | o va kaip atrodo namo (kurio kaina bus X kartų didesnė, nei savadarbis lėktuvas) pagrindinis "pridavimo" dokumentas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Prieš 7 metus pridavinėjau namą. Čekių nereikėjo. Matyt su lėktuvais kažkas persistengė. Kitas dalykas. Teko dalyvaut ne vieno lėktuvo įteisinimo procese. Nebuvo neįveikiamų kliūčių. Ir jokio pikto nusiteikimo iš CAA pusės. Tik per daug popierizmo. Su naujom taisyklėm norim procedūras supaprastint, padaryt patogesnes. Tad nerimui priežasčių nėra. Ir dar. TSP išdavimas yra savotiškas sertifikatas. Todėl kai po didelių pastangų ir valdžios spaudimo TSP gauna nesaugus, tik panašus į orlaivį daiktas, nėra gerai. Kai tas daiktas nusiteškia, ypač turintis TSP, metama dėmė mūsų veiklai. Įvertinant tai, kad Lietuvoje yra geros sąlygos MKO gamybai ir įteisinimui, reikia kad tokių dėmių būtų mažiau. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | siek tiek praleidau diskusija bet gal dar ne velu kelioms pastaboms? Mano komentarai- raudoni. 8. Draudžiama naudoti medžiagas ir dalis, kurių tinkamumą neįmanoma įrodyti. 12. Jei TKA ar jos atstovas abejoja konstrukciniais sprendimais, panaudotų medžiagų, dalių bei komponentų tinkamumu, MKO savininkas privalo įrodyti, kad naudojami sprendimai, medžiagos ir gamybos technologija garantuoja saugią orlaivio eksploataciją. Sitie du punktai pavojingi tuo, kad labai greitai gali pavirsti reikalavimais naudoti TIK vienaip ar kitaip sertifikuotas medziagas. Mano manymu reiketu konkretinti. 18. Techninę MKO priežiūrą gali daryti MKO gamintojas, jo įgaliotas specialistas, arba TKA sprendimu paskirtas specialistas. Kas prižiūrės MKO, turi būti įrašyta orlaivio žurnale. Siulau keisti i "technines prieziuros reikalavimus nustato mko gamintojas". Tokiu atveju bus placios galimybes OL vadove nurodyti kas ir ka gali atlikineti. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Čia mano komentaras. AR rašė ... siek tiek praleidau diskusija 12. Jei TKA ar jos atstovas abejoja konstrukciniais sprendimais, panaudotų medžiagų, dalių bei komponentų tinkamumu, MKO savininkas privalo įrodyti, kad naudojami sprendimai, medžiagos ir gamybos technologija garantuoja saugią orlaivio eksploataciją. Sitie du punktai pavojingi tuo, kad labai greitai gali pavirsti reikalavimais naudoti TIK vienaip ar kitaip sertifikuotas medziagas. Mano manymu reiketu konkretinti. Visada būna abejotinų sprendimų ir visada gamintojas turi juos pagrįsti. Jei nepagrįstas bent vienas abejotinas sprendimas, orlaivis negali gauti TSP. Juk čia ir yra pirminės apžiūros prasmė. 18. Techninę MKO priežiūrą gali daryti MKO gamintojas, jo įgaliotas specialistas, arba TKA sprendimu paskirtas specialistas. Kas prižiūrės MKO, turi būti įrašyta orlaivio žurnale. Siulau keisti i "technines prieziuros reikalavimus nustato mko gamintojas". Tokiu atveju bus placios galimybes OL vadove nurodyti kas ir ka gali atlikineti. Būna kad MKO gamintojas pasimiršta, emigruoja o orlaivis atitenka žmogui be techninio supratimo. O orlaivį kažkas turi kvalifikuotai prižiūrėti. Tai daugiau išimtis, o ne taisyklė. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | Rolandas rašė ... 18. Techninę MKO priežiūrą gali daryti MKO gamintojas, jo įgaliotas specialistas, arba TKA sprendimu paskirtas specialistas. Kas prižiūrės MKO, turi būti įrašyta orlaivio žurnale. Siulau keisti i "technines prieziuros reikalavimus nustato mko gamintojas". Tokiu atveju bus placios galimybes OL vadove nurodyti kas ir ka gali atlikineti. Būna kad MKO gamintojas pasimiršta, emigruoja o orlaivis atitenka žmogui be techninio supratimo. O orlaivį kažkas turi kvalifikuotai prižiūrėti. Tai daugiau išimtis, o ne taisyklė. [/quote1572765622] Orlaivio vadovas yra CAA/TKA "tvirtinamas" dokumentas. Jei reikės - gamintojas įrašys darbus, kuriem reikia kvalifikacijos - ir jie galios lygiai taip pat - ir niekas kitas negalės jų atlikti. Įkalus per "įstatymą" - kas yra atsakingas darbas, o kas ne - spręs CAA/TKA. [ Redaguota Sk Lap 03 2019, 12:06 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | PovilasK rašė ... Orlaivio vadovas yra CAA/TKA "tvirtinamas" dokumentas. Jei reikės - gamintojas įrašys darbus, kuriem reikia kvalifikacijos - ir jie galios lygiai taip pat - ir niekas kitas negalės jų atlikti. Įkalus per "įstatymą" - kas yra atsakingas darbas, o kas ne - spręs CAA/TKA. butent tai ir norejau pasakyti. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System